Drut falisty do przygrzewania za pomocą elektrody 350247 i 350248. Wyciąganie wgnieceń przy użyciu grzebienia wyciągającego.
Elektroda przeznaczona do przygrzewania nitów o długości 50 mm i średnicy 2 oraz 2,5 mm, oraz nitów z gwintem o średnicy 4 mm.
Drut falisty do przygrzewania za pomocą elektrody 350247 i 350248. Wyciąganie wgnieceń przy użyciu grzebienia wyciągającego.
Elektroda do nitów mocujących min. listwy boczne.
Podkładka przygrzewana do powierzchni blachy w miejscu uszkodzenia za pomocą elektrody 350242 lub 350505.
Elektroda węglowa do miejscowego nagrzewania i obkurczania nadmiaru blachy powstałej po wyciąganiu. Średnica 10 mm, długość 300 mm.
Masa z elektrodą punktową i talerzem magnetycznym do prac panelowych.
Przepięciówka zabezpieczająca elektronikę samochodów przed uszkodzeniem podczas spawania, cięcia plazmą oraz zgrzewania blach karoserii.
Zalety urządzenia:
– zabezpiecza ABS, komputer, alarmy oraz pamięć ustawień indywidualnych,
– niweluje niewielkie przepięcia,
– przy dużym zwarciu zabezpieczenie przejmuje obciążenie i ulega uszkodzeniu chroniąc elektronikę pojazdu.
– montowane na zaciskach akumulatora, dzięki czemu nie trzeba odłączać akumulatora podczas naprawy samochodu.
Dane techniczne:
– potrójne zabezpieczenie,
– zakres napięcia od 12V do 24V,
– sygnalizacja diodą właściwego podłączenia.
PLIKI DO POBRANIA
Mocowany bezpośrednio na przeciwwadze podłączonej do spottera. Przygrzewany do powierzchni blachy w miejscu uszkodzenia.
Elektroda łukowa do przygrzewania reperaturek. Może być również wykorzystana do przygrzewania drutu falistego.
Przygrzewana za pomocą elektrody 350241 lub 350504. Stosowane najczęściej w komorze silnika, montazu zbiorniczków, skrzynek bezpieczników itp.
Nity przygrzewane do powierzchni blachy elektrodą 350240 i 350502 w miejscu wgniecenia. Wyciąganie następuje przy pomocy głowicy 350354 i przeciwwagi.