Trzypółkowy wózek do transportowania urządzeń spawalniczych o nośności do 120kg (górna i środkowa półka do 35kg). Wózek posiada miejsce na butle z gazem. Wyposażony w dwa kółka stałe oraz dwa skrętne zapewniające doskonałą zwrotność.
Dolna półka nadaje się do przechowywania wszystkich akcesoriów spawalniczych, takich jak przeciwwagi, trójkąty, nity, itp. Wózek zapewnia pełną mobilność urządzeń spawalniczych i oszczędność miejsca na warsztacie. Bardzo solidnie wykonany o dużej łatwości montażu i obsługi.
PLIKI DO POBRANIA
£98.00
Profesjonalne narzędzie o długości 0,9m do usuwania wgnieceń. Belka posiada dwie ruchome, obrotowe i przesuwne podpory pozwalające na stabilne oparcie na każdej płaszczyźnie.
Na wyposażeniu belki znajduje się również przesuwne cięgno (pazury szcześciopunktowe) o precyzyjnym posuwie 1,5mm, powodujące wyciąganie wgnieceń.
£97.00
Puller do napraw punktowych to uniwersalne urządzenie do wyciągania niewielkich wgnieceń. Posiada bardzo szeroki zakres regulacji zarówno podpór jak i trzpienia wyciągającego. Dzięki temu może pracować na niemal każdej powierzchni.
Zaciśnięcie rękojeści Pullera powoduje ruch trzpienia w górę. Wysokość wyciągania można bardzo precyzyjnie regulować. Puller wyposażony jest w elektrodę punktową do wyciągania wgnieceń, adapter do podłączenia Pullera do spotera a także w uchwyt pozwalający na wyciąganie wgnieceń metoda nieinwazyjną przy wykorzystaniu grzybków przyklejanych do powłoki lakierniczej.
Dołączone akcesoria:
– elektroda punktowa do wyciągania drobnych wgnieceń
– adapter do elektrody
– adapter do podłączenia pullera do spottera (zgrzewarki)
– uchwyt do grzybków
PLIKI DO POBRANIA
£96.00
Podkładka przygrzewana do powierzchni blachy w miejscu uszkodzenia za pomocą elektrody 350242 lub 350505.
Elektroda węglowa do miejscowego nagrzewania i obkurczania nadmiaru blachy powstałej po wyciąganiu. Średnica 10 mm, długość 300 mm.
Przepięciówka zabezpieczająca elektronikę samochodów przed uszkodzeniem podczas spawania, cięcia plazmą oraz zgrzewania blach karoserii.
Zalety urządzenia:
– zabezpiecza ABS, komputer, alarmy oraz pamięć ustawień indywidualnych,
– niweluje niewielkie przepięcia,
– przy dużym zwarciu zabezpieczenie przejmuje obciążenie i ulega uszkodzeniu chroniąc elektronikę pojazdu.
– montowane na zaciskach akumulatora, dzięki czemu nie trzeba odłączać akumulatora podczas naprawy samochodu.
Dane techniczne:
– potrójne zabezpieczenie,
– zakres napięcia od 12V do 24V,
– sygnalizacja diodą właściwego podłączenia.
PLIKI DO POBRANIA
Masa z elektrodą punktową i talerzem magnetycznym do prac panelowych.
Mocowany bezpośrednio na przeciwwadze podłączonej do spottera. Przygrzewany do powierzchni blachy w miejscu uszkodzenia.
Elektroda łukowa do przygrzewania reperaturek. Może być również wykorzystana do przygrzewania drutu falistego.
Przygrzewana za pomocą elektrody 350241 lub 350504. Stosowane najczęściej w komorze silnika, montazu zbiorniczków, skrzynek bezpieczników itp.
Nity przygrzewane do powierzchni blachy elektrodą 350240 i 350502 w miejscu wgniecenia. Wyciąganie następuje przy pomocy głowicy 350354 i przeciwwagi.
Elektroda walcowa do bańkowania punktowego. Służy do wgniatania wybrzuszeń powstałych po wyciąganiu punktowym.